Commissaris Marketing

 

Als Commissaris Marketing ben je verantwoordelijk voor de uitstraling van de JFR. Je bewaakt de huisstijl van de JFR en probeert door middel van marketingcampagnes de projecten van de JFR dichter bij de student te brengen. 

De JFR werkt gedurende het collegejaar met een groot aantal promotie-uitingen en artikelen. Jij geeft deze vorm met in je achterhoofd een bepaalde marketingstrategie. Hierbij denk je niet alleen aan het huidige collegejaar. Je houdt ontwikkelingen en trends op het gebied van nieuwe media in de gaten en speelt hierop in, zodat de JFR ook in de toekomst een stevig merk blijft. 

In samenwerking met de Marketingcommissie voer je het marketingbeleid uit. Belangrijk is dat je commercieel en marketinggericht denkt. Het is geen vereiste dat je kunt werken met ontwerpprogramma’s, maar het is zeker een pre. Je bent daarnaast verantwoordelijk voor de website van de JFR en Facebook.

Een van je belangrijkste verantwoordelijkheden is het mooiste juridische studentenmagazine en de mooiste studentenwebsite van Nederland, Fiat Justitia(.nl). Komend jaar zal er wederom maar één papieren uitgave van Fiat Justitia magazine verschijnen, ten tijde van de Eurekaweek. Voor deze prachtige editie heb je als Commissaris Marketing dus het gehele jaar de tijd om er iets moois van te maken, in samenwerking met de Redactiecommissie. Daarnaast breng je de website naar grotere hoogtes.

Verder heb je ook de Eurekaweekcommissie onder je.